Alhamdulillah....


Syukur alhamdulillah dgn nikmat yang di kurniakan oleh Allah S.W.T~
WhY???? :

i) sempurnanya puasa aku pd hari ini..=)
ii) result yang dinanti telah diumumkan.
iii) xde yang sangkut (penting!) huhu..
iv) mencapai target..alhamdulillah~~

memang sangat gembira even xdela gempak mana result aku kali ni..cume bersyukur aku telah dapat pe yg aku hajatkan..thanks to my parents yang byk bg sokongan dari awal aku masuk uum, lecturer yang byk membantu (even aku ni nakal gak kekdg)..seseorang yang bernama irvin fr...(teman kuliah n library serta susah dan senang)..rumet (nurul ain) teman berbincang dan mengadu kasih..n semua rakan2 yang kenal dari aku sem 1 until abes study (fakulti ekonomi, dpp MAS, JPA3 dll)..mmg byk sgt kenangan dgn korang!

love u ol...(ain,dani,wani,cda,ika,cekmon, syera.ijah, ekin (kelantan dan kedah) n dll..)

now juz fokus tuk sambg master at UKM wif my bf n bff..lol!
pray 4 me~


No comments: