keliru

salam
bangun awal pagi..
n dikejutkan dgn jiran meninggal subuh td..semoga rohnya di cucuri rahmat.br je g umah dia ahad haritu kenduri kahwin anak perempuan dia..n terpaksa postpone utk ke kL hari ni...
but ade juga perkara lain yg mengganggu fikiranku awal pg ni..benarkah pe yg dikatakan oleh beliau???
hanya pada Allah aku berserah..mohon ditunjukkan jalan dan aku redha if ini ketentuan-Mu..aku hanya manusia biasa.hanya mampu merancang~
namun hidupku perlu diteruskan walau ape yg berlaku...kpd 'akak' berkenaan sy tidak akan menjadikan kamu musuh krn dr dl sy lbh suke kamu menjadi kawan sy..sy xkan melatah hanya krn dia~
terima kasih~

hurm..
bila result akan diumumkan ni~
xsabar rasa nak sambung blaja bln 7 ni..hope dptla sambung..punyela aku hepy dapat surat dr ukm haritu but syarat ukm aku mesti submit pengesahan tamat blaja d uum n final result..prob aku skrg hanya final result je...
moga Allah permudahkan jalan bagiku meneruskan perjuangan dan cita-cita...insyaAllah~

No comments: