nukilan pertama

Salam..
Pertama kali aku ingin memperkenalkan diriku sbg amy. Semua orang yang kenal aku panggil aku dgn pelbagai nama seperti amy,raimi,remy,along,kak amy, ada juga yang panggil aku mimie...tp aku lbh selesa orang panggil aku amy la..
Diberi nama Raimi Nuraini Binti Mohd Azmi yang membawa maksud kelebihan cahaya mataku..hehe..apa yg lbh aku pun xtau..tp setiap insan di muka bumi ini ada kelebihan dan kekurangan masing-masing. Aku hanya insan biasa yang hidup serba sederhana. Aku dilahirkan pada 26 mei 1988 di Hospital Kuala Pilah. Belum bekerja n ketika ini aku menjadi tukang masak sepenuh masa di umah sambil mencuba resipi-resipi baru.
Apa lagi yang ingin aku kongsi tentang diriku? aku pun masih xtau knp aku buat blog n kenapa aku rajin sgt nak menaip. Mungkin faktor kebosanan yang melanda sekarang atau aku bercadang ingin menceburkan diri dalam perniagaan blog???? Ntahla..nanti aku akan fikirkan kemudian.hee..=)
Sampai di sini saja utk pertama kali nie sbb aku xde idea lagi

No comments: