sWeEt MoMeNt~

Firstly sebelum aku mula menulis blog utk hari ini..aku nk ucapkan tahniah kt kawan cluz yg kawin hari ni...da kawin da kawan aku sorang ni..Nur Shahida Bt Dahalan..tapi disebalik  kemeriahan kenduri kawin ida td..aku gembira sbb aku dapat jumpa blk member yg da 6 tahun xjumpa...friendship wil last 4eva,,even xdapat jumpa smua but at least puas ht dpt jumpa sebhgian drpd u ol guys! oleh krn aku lmbt sampai kt umah ida td jd ade 2 org member agak baik dgn aku yg aku xdpt jumpa..Ct n Nuyui..pe pun hope aku akan jumpa diaorg lg..n korang smua mmg best~!!!

Secondly...1st tym try wat cheese cake!
n it's perfect! actually best gak hobi wat kek n masak-memasak ni...if jd kite bley jd hepy! but if kite wat n xrs best ia akan wat kite rasa 'ish asal xjd!' tensionnye..but aku akan try wat sampai aku puas hati..huhu..tat's me~
abg jgn jeles..huhu..1 day i akan buatkan khas utk u ye!

Lastly, hari ini hepy sgt sbb dapat kumpul ramai2 dgn smua adik2 aku d umah~
even aku sorang je girl but aku hepy sbb adik aku smua take care kt aku cm aku plak yg adik...huhu~
n ktorg mkn same2 smbil gelak2 teringt zaman kanak2..nakal sgt aku n aniq ( adik no.2)..
yup! along sayang kamu smua..aniq rukaini, afiq rifdi n faiq najmi~..love u ol~

penat sgt hari ini n stil selsema..but HePy!









No comments: