best! best!!
y?y?y??
1st : hari ni cam biase la jadual kerja aku cuma harini aku masak asam pedas ikan parang..ibu kata sedap!
pandai amy wat asam pedas..adik ku c faiq bukan main suka lg..tu la perkara plg best!puas sgt bila masak abes d mkn...

2nd : disebabkan kebosanan mlm ni tetibe tukar jd mood romantik..TITANIC!
cite yg aku suka gakla tgk sbb aku tertarik dgn kehebatan TITANIC tp kemegahan n kehebatan ciptaan manusia tidak akan dapat menandingi kekuasaan ALLAH..tu yg aku dpt dlm cite ni la..yela sbb depa kata "kapal ni xkan tenggelam"...at last hanya kerana iceberg kapal ni tenggelam gak..dr sudut romantik..urm hebat kisah cinta diorg "U JUMP I JUMP"..cite ni telah menunjukkan kekayaan xmungkin xdpt membeli cinta sejati..sbb cinta xboleh dipaksa~betul ke??sekadar pendapat....

3rd: mlm ni pasukan pilihan aku bertemu spain..actually aku tgk titanic ni bg mengisi masa lapang sementara menunggu perlawanan pada pukul 2.30 pagi..(cam skema je ayat aku)..ahh lantakla..lol!
cam biasa la aku n irbean abstimmung für deutschland....(◕‿-)

No comments: