hari ni bgn awal pagi g cluz yg bermula kul 8.30 pg..but kul 8pg da pegi sbb nk rebut parking kete..haha~
then rayau fakulti cari Bilik Siswazah 6..tanya budak undergrade pun xtau..hurm.then at last jumpe gak...masuk2 cluz..ADUH!!! cluz yg pttye dlm bm terpaksa jd bi sbb ade international student from sweden..ok..utk 2jam pertama ok lagi..mampu lg la aku dgr lect..masuk lect ke2 aku da pening..baru 1st tym masuk da ade 4 asgmnt..ye aku n da geng da tertinggal 1 chapter..huhu..
1 more thing cluz ke2 (macroeconomic) sama plak cluz kitorang dgn lecturer yg pnah ajar kami d UUM..ok rupenye cluz ni campur dgn bdk PhD...then kami decide utk drop subjek tu.haha~
petang plak g HKL melawat anak lect kami..da lama die sakit..since aku duk UUM lagi aku da g melawat da dgn c ben..then anaknye kne transfer ke HKL sbb kt Kedah xde pakar katanya..hope Nur Khairunnisa cpt sembuh..

lastly..

hepy besday to afiq rifdi..
semoga dia cemerlang dlm pmr tahun ni n along cayuk kamu~~

also to my frenz Iera (nazirah) n efi.....

No comments: