UKM....

penat!penat!penat!
sangat penat 2 hari ni akibat ke hulu ke hilir menguruskan pendaftaran kt UKM...namun sampai hari ini aku masih lagi tiada tempat penginapan..sedih!penat!tension!
gara-gara aku bdk master kebanyakkan kolej kediaman xdpt terima aku..alasan??student master selalu wat hal..erm~~
xpela..aku n syera akan terus memujuk pihak kolej utk terima kami berdua..sedihkan??
sekarang aku n syera balik umah..sok baru balik semula ke UKM..erm nasib baik dekat..hehe
ok sem ni aku amek 3 subjek je..sama dgn member2 lain termasuk la mr.irbean..best!best!
cluz plak isnin n khamis je..hari lain?aku keje kot..xpun balik..hehe..actually sambung master ni maybe ambil masa setahun setengah je..insyaAllah 3 sem je aku tamat blaja..cabaran baru,suasana baru dan pengalaman baru...


No comments: