diariku!!!hee~

Sabtu

berbuka puasa dgn keluarga ibu..even xsemua ada,tp best!!mcm2 juadah.lepas buka,solat maghrib berjemaah..then sambung mkn..huhu,,pastu ktorang solat isyak n terawikh berjemaah..semuanya di imamkan oleh adikku Aniq Rukaini..mlmnya blk semula ke UKM.,,

Ahad

xdepe sgt xtvt melainkan study..study sampai sahur!!huhu...

Isnin

hari yang dinantikan (yeke?)haha...
actually hari yg plg aku gerunkan..1st tym exam d ukm,1st tym exam as student master..mcm2 aku risaukan..
at last??dpt jwb ke x???haha..biar aku jela yg tau!!

Selasa

MERDEKAAAA!!!!
ye seluruh rakyat Malaysia menyambut hari merdeka..selain tarikh 31 Ogos yang membawa makna yang sgt besar bg penduduk Malaysia, ada lagi yang penting pada tarikh ini bagi keluarga ku..
ape??
HAPPY ANNIVERSARY!!
kepada ayah n ibu aku..hee..semoga bahagia selalu n terima kasih kerana membesarkan aku..hanya tuhan saja yang dapat membalas jasa kalian..

erm bila la ptptn nk bank in duit ni..raya da nk dekat.!!!

No comments: