lama kot xtulis kt blog ni..kemana saya??huhu..
1st : minggu ni je da 2 kali balik..mcm2 hal.uruskan yayasan negeri n ptptn..
2nd : bz dgn ptptn..k damn!smua xkne..exhausted!
3rd: k bermula longgokan asingment..yg pe ntah aku blaja aku pun xbrape nk fhm..matila!next week nak kne anta..afta setel ptptn ni kenala pulun k amy utk siapkan asignment dgn abg n aziz!
4th: keje.keje.keje..ye amy keje..nape?sbb cr income lbh sambil mengisi masa lapang..keje dgn rumet jaga kdai..best!best!..even penat tp puas la..ade gak bnda aku wat dr aku tido je..yela cluz pun juz 1 je dlm sehari..nk watpe lg kan??ahaks!
5th: mgg ni nenek sedara amy meninggal..sedih gakla tp xdpt blk sbb br je blk..dia seorang yg kelakar bg amy.n agak rapat dgn keluarga..every yer, 1st day raya mesti g umah dia..tp tuhan lbh sygkan dia..kami redha..
6th: my frenz jemput kenduri tunang!yeezza~tahniah kpd beliau!..amy n ben akan cuba datang melaka ye..sambil g kenduri sidia bley jln2 mkn angin dgn ben (mkn angin jela if yayasan xbank in lg)hahaha..
7th: amy n rumet kena kemas bilik dlm erti kata lain kosongkan bilik secepat mungkin sbb ktorg dpt tukar bilik.memandangkan bilik yg duk skrg ade yg xkne permohonan kami da diluluskan.so?sabtu or ahad pindah!yuran mahalkan kne la demand!...

cukupla setakat ni kot..da xlarat sbb kepenatan..so c ya!..

make love not war!...

No comments: