amy da konvo!!!

yeay!
alhamdulillah..akhirnya penantian 3 thn berakhir.hehe..suke sgt da konvo.tp sedih gakla segala kenangan,kebahagiaan dan kejayaan bermula di UUM ni..alkisah konvo ku kali ni ( ceh mcm la penah konvo sebelum ni)..BANJIR!..ye banjir..amy xdpt amek gamba outdoor sbb ujan je dr mula amy menjejakkan kaki di bumi sintok sampai la hari nk blk..nk wat cmne.xpela segala memori terpahat dlm ingatan..di uum la tempat aku belajar berdikari,menjadi lebih matang,mengenal sapa lawan n sape kawan dan mengenal si dia..banyak kenangan aku jatuh dan bangun semula..alhamdulillah amy berjaya hingga ke tahap hari ni..huhu..tp kejadian banjir pun akan jd kenangan bagaimana amy n family meredah banjir n kereta tenggelam tp kuat semangat nk blk gak!mana xnye amy ade exam final 3 hb!!sabar jela!!dgn study ape yg sempat amy g exam pg td..insyaAllah amy percaya pd rezeki..hope xde yg fail!(minta di jauhkan).so??ni la gambar yg sempat diambil..=)



1 comment:

Uruchimaru @ kf said...

tahniah.........!!!

jgn berhenti di sini sambung selagi hayat di kandung bdn taw !