amy nak kurus!!

yup..saya nak kurus!
nak jd amy yg dulu..hukhuk..tp xnk kurangkan mkn.boleh ke mcm tu???bersenam??sejak cuti ni mmg xkua umah.jiran pun xtau kot amy ada dlm umah.bukan sombong cuma kat sini xde yang sebaya dgn amy..jadi nk kua kan peluh dgn cara kemas umah jela..tp pas kemas umah mesti la makan kan???jadi??xkan kurus gak.lagi2 duk umah ni..nyum nyum..cari je makanan kat dapur tu..xde?boleh masak!huhu.
jd??bila target nk kurus ni akan tercapai ye??agak susahla..angan2 je lebih,usahanya sket je..adela sket2 minum teh orang kampung.owh rasanya sgt teruk!tp nekad punya pasal telan jela..hope dpt kurangkan sket pun jdla..asalkan turun..naik mmg senang,nk turun?oh tidak,..agak susah!

owh bilakah saya akan kurus??......=(

4 comments:

Uruchimaru @ kf said...

amy xperlu kurus,yg penting jaga pemakanan dan sihat tubuh badan iye!

Raimi Nuraini Bt Mohd Azmi said...

baik en kf..as long as amy sihatkan..

nanie said...

dari aritu ko ckp nak kurus..hehe..xyah la amy..comel dah tu..

Raimi Nuraini Bt Mohd Azmi said...

owh cik nani..huhu..saya nk kurus lg.tu la beriya je lbh..tp aku ttp begitu..=p