Alhamdulillah...=)

Alhamdulillah..
itula yang mampu amy katakan apabila result semester lepas diumumkan..mmg nak mengalir air mata rasanya sbb semua lepas.=)..sesungguhnya Dia maha pemurah dan Dia (Allah) adalah sebaik-baik Pemberi rezeki.
InsyaAllah lepas ni xde da g cluz juz kne fokus siapkan thesis jela..xsabar rasanya nak abes study..tp bila pk2 blk..pas abes ni nak buat ape??hee..=D..inilah soalan paling susah amy nak jawab setiap kali org tanya amy..tapi,amy juz jawab,amy mohon je semua keje yg rasa amy minat. insyaAllah if ada rezeki dapatla keje.kita kne usaha je.selain tu smua urusan DIA yang tentukan..=)...maka sape2 yang baca entry doakan amy okey!,mudah-mudahan dapat keja dalam tahun ni....kpd semua kawan-kawan amy yg da tgk result,tahniah!!..moga kite konvo tahun ni..insyaAllah..=)







1 comment:

bee_zara said...

salam kak amy.. nak tanye bleh?? (wlaupun tak tau boleh ke tak nk tanye trus..hehe) mm.. kalau amik master kat ukm kne thesis tu kne wat gak ke atau depends ngan plihan kite.. kalau kite amik coursework je ade thesis gak ke?