blog oh blog..

Honestly,aku br blaja nk buat blog ni bile tgk adik akunya blog macam best je..tp betul kata org..org yg menulis di blog ni kekadang orang yg seni dalam penulisan serta bijak memberikan pendapat serta pandangan mengenai kehidupan..setelah aku membelek semula hasil coretan aku kat blog ni,yang banyaknya tentang life aku je..haha..ntahla..bukan xnk memberikan pandangan terhadap perkembangan sekeliling cume rasa rendah diri yang teramat sangat..nk kongsi resipi???hee..cam lucu la plak aku bukan terror sgt memasak..sket2 tu bolehla kot..ada juga terfikir kekadang ingin mengubah blog ni menjadi sesuatu yang mengikuti perkembangan semasa.tp rasanya aku lebih selesa dgn blog yang sekarang..cume pasni mungkin akan lebih kepada berkongsi pendapat @ pandangan.(nampaknye cik amy kena byk membaca dan mengikuti perkembangan semasa la pasni)..haha..
apepun biarla cik amy wat ape yang cik amy suka kot..
en KF pun janganla jemu nk membaca ye!!hee~

4 comments:

Anonymous said...

ehem3 ..terbatuk sikit..patutlah ade name hambe diseru disini...
terima kasih pd keluarge saya di kg..erkk? eh pd cik amy..^-^

*malu sampai pipi naik merah*
pang!!!

emm sbnrye wahai cik amy yg baek hati,hambe setuju dgn pdngan saudri,eloklh tuan hambe menulis ikut keselesaan tuan hambe iye..insya Allah hambe akn cube sntiasa mmbce tulisan di blog ini sdya yg mungkin...=)
sekian wassalam.....
*hambe reti masak air je sgt2 pndi mkn kihkih..ok kan..?jgn mrh

Anonymous said...

amy her....

sile view:-

http://uruchimaru-kf.blogspot.com/2010/09/bloger-bspotgurl-beri-tag.html

*jgn mls2 iye nnti reput tulang..hihihi

aMy NuRaInI said...

en kf..thanks ye sudi melawat2~
if ade kelapangan sudi2la datang menjenguk ye..thanks 4 ur support~

Anonymous said...

mmg byk masa ni,klu amy nk kf boleh bagi hihi =)

*jgn mrh aaa..